واقعا که ازتون انتظاری نداشتم
واقعا که ازتون انتظاری نداشتم
یه عکس گذاشتم که
یکی میاد میگه اه چقد مسخره ای
دومی میگه خاک تو سرت
سومی میگه خیلیییی بی مزه ای
یکی هم میگه خیلی چرت و پرتی
اگه اینجوره بگین اذییتتون نکنم
پس دیگه جواب کامنتاتون نمیدم
فقط عکس میذارم
واقعا دلمو شکستین
ازتون انتظار نداشتم
دیگه باهاتون دل سنگ و بیرحم میشم
یه عکس گذاشتم که
یکی میاد میگه اه چقد مسخره ای
دومی میگه خاک تو سرت
سومی میگه خیلیییی بی مزه ای
یکی هم میگه خیلی چرت و پرتی
اگه اینجوره بگین اذییتتون نکنم
پس دیگه جواب کامنتاتون نمیدم
فقط عکس میذارم
واقعا دلمو شکستین
ازتون انتظار نداشتم
دیگه باهاتون دل سنگ و بیرحم میشم
- ۳.۹k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط