از نظر روحی نیاز دارم یکی حرف بزنه و من فقط گوش کنم 😔

از نظر روحی نیاز دارم یکی حرف بزنه و من فقط گوش کنم 😔
ارته هم کار خودمه اصکی نرید😡
دیدگاه ها (۰)

تصورتون از منو بکشید 😊😇

🤕😳

این قسمت بانی و خرگوش

اه ارامش 🫠

از لحاظ روحی به یکی از اینا نیاز دارم 😂

از لحاظ روحی نیاز دارم وقتی دارم تو خیابون قدم میزنم یکی بیا...

تو زندگیم نیاز دارم یکی مثل آجوشی بهم اون حرفو بزنه🙂✨️بیست ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط