با تو  بودن  بخدا  حس  قشنگیست  نرو

با تو  بودن  بخدا  حس  قشنگیست  نرو
با تو  شبهای  سیاهم  همه  رنگیست  نرو
تازه  دل داشت  خودش  را بتو  عادت  میـداد
بین  دستِ  من  و  تو  مَعبر  تنگیست  نـرو
مطمئنم  بِرَوی  سقفِ  دلم  می ریــــزد
راست  می گویمت  این  خانه  کلنـگیست نرو

جای  من  نیستی  و از  دل  من  بی  خبری
این  خدا  حافظ  تو  نیز  تفنگیست  نرو
مانده ام  تا  چه  بگویم  که  بمانی  نَرَوی
آخر  ای  یار مگر  قلب  تو  سنگیست ؟ نَـــرو
دیدگاه ها (۱)

هر قدمی که دورتر میشویانگاردنیا هم تنگتر میشود !تا آنجا کهتن...

دلم هوایی ات شده است.همان هوایی که هیچ وقت در واقعیت به مشام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط