تنهــایــے ﯾﻌﻨــے:

تنهــایــے ﯾﻌﻨــے:

ﮔﻮﺷــﻪ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺖ صـد ﻧﻔـﺮ

انلایـــن ﺑﺎﺷــﻦ....

ﻭﻟـﯽ نتوﻧــﯽ ﺑـﺎ ﻫﯿــﭻ ﮐــﺪوﻡ

ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﻨــﯽ

ﻭ فقـط ﻣﺠﺒــﻮﺭ ﻣﯿﺸــﯽ

ﺩﺭﺩﻫﺎتو ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ

ﺗﺎ ﺷﺎﯾﺪ فـــقط لایــک کنن
دیدگاه ها (۱)

تبریک به همه پرسپولیسی ها

قهرمانی واس ماس

دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

می گویند : شاد بنویس …نوشته هایت درد دارند!و من یاد ِ مردی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط