بین سختیای زندگی گاهی به اونکه همیشه باهات بوده بگو:

بین سختیای زندگی گاهی به اونکه همیشه باهات بوده بگو:
"غمی هم اگر هست، تو دلخوشیِ منی‌..."
دیدگاه ها (۰)

مهاجرت واسه کسی که وطنش رو دوست داره اینجوریه...!!

وقتی ازم میپرسن همین الان چی حالتو خوب میکنه؟من:

جزیره خارگ ۵۵ سال پیش # نوستالژی

یجوری نباشه که تا دو قدم افتادین جلواونی که تو روزای سخت بهت...

شاید خودت ندونی ولی تو :قشنگترین دلخوشی من بین هزارتا دردُ غ...

خداوندا تو پشتیبان منی در هر غمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط