.

.
ما دانه نخورده ، طعمه دام شدیم 
بی جرم وگنه ببین چه بد نام شدیم 
صدبار به سنگ کینه بستند مرا
از خویش غریبانه گسستند مرا 
گفتند همیشه بی ریا باید زیست 
آیینه شدم باز شکستند مرا...
دیدگاه ها (۱)

.همه بهم میگن زندگیت رویایی هستش اما من بهشون میگم من رویامو...

.بعضی وقتا اصلا بد نیست که توی زندگی دست کم گرفته بشی!!

از ارسطو پرسیدند:در زندگی دشوارترین کارها چیست؟ گفت:اینکه ان...

تا پای دار (پایدار)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط