دگر درد، دردی ندارد

دگر درد، دردی ندارد
دیدگاه ها (۰)

با کسی باش ک زخماتو ببوسه ن لباتو ._.

توام خوبیاا ولی اون عاشق بدی های منه ...

ihanete tanık oldukçaAlnından öperim yalnızlığımın✌🖤

فرق ميكنه نرسي يا نزارن برسي . .

آرام دلی، دفعِ غمی، مرهمِ دردی…•کمال خجندی•#دلتنگی #غم #درد

-عاشقش شدن درد داشت؟+اره دردی که شیرین بود ولی زجر اور....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط