همه فکر میکنن احمقم ولی

همه فکر میکنن احمقم ولی
برای فریب دادن آدمها باید
احمقانه رفتار کرد..
دیدگاه ها (۳)

کاش عشق مثل اسمش بی‌نقص بود...

احساساتی ک هروز ب گا میره..

تا وقتی لذت انتقام هس بخشش چرا؟

ش‍‌‌ی‍‌‌ط‍‌‌ان در م‍‌‌ق‍‌اب‍‌‌ل خ‍‌‌ی‍‌‌ل‍‌‌ی‍‌ا ف‍‌‌رش‍‌‌ت‍...

اونا فک میکنن من‌احمقم ولی در واقع...قانون شماره ی 21برای فر...

میاد چون فهمیده راه نجات وطن از کجاست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط