خدایا دلم خیلی پره خیلی

خدایا دلم خیلی پره خیلی
کم اوردم نمیتونم تحمل کنم واقعا سخته
طاقت مرا با طاق اسمانت اشتباه گرفته ای..
:'(
دیدگاه ها (۲)

درد می کشم...

#دیالوگ +خواهر اگنس..._میدونم!معذرت میخوای؟تقصیر تو نیست میخ...

سناریو باجی پارت اخر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط