واسه اونایی که گریه نمیکنن
واسه اونایی که گریه نمیکنن
میخواستم بگم حاجی دمت گرم که انقدر قوی اما گریه هم بکنی عب نداره
چیزی از قوی بودنت کم نمیشه:)
میخواستم بگم حاجی دمت گرم که انقدر قوی اما گریه هم بکنی عب نداره
چیزی از قوی بودنت کم نمیشه:)
- ۵۸
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط