گهی خوشدل شوی از مردن من*

گهی خوشدل شوی از مردن من*
چرا مرده پرست و خصم جانیم *
دیدگاه ها (۲)

همی ترسیدم از روز جدایی * فغان کز هرچه ترسیدم، رسیدم*

تورا چشم در راهم. . . تورا چشم در راهم. . .

پشت پلک کدام قصه بخواب رفته ای که هرشب قصه ی آمدنت را میگویم...

اونی که تا تهش باهاته، پاهاته اونی که که تا تهش باهاته، پا...

خستم از جماعت زنده کش مرده پرست 💔🕊

F

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط