چی پرسپولیس رفته اول جدول باور نمی کنم :عصبانی شدم لنگیا

چی پرسپولیس رفته اول جدول باور نمی کنم :عصبانی شدم لنگیا رفتن اول خه خه خه!!!
دیدگاه ها (۴)

مدل!!!

عروس!!!!

بسم الله رحمان رحیم!!!

اشواریا

به باوری که در اعماقچشم اوست " قسم "هنوز رفتن او را نمی کنم ...

باید باور کنم صدای خودشه !باور کنید قهوه ای شدم😢

می‌دونم دوسم نداریا ولی نمی خواهم باور کنم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط