این حقیقته ب مولا قسم....دیه نمیکشم دیه خستم...دیه نمیتون
این حقیقته ب مولا قسم....دیه نمیکشم دیه خستم...دیه نمیتونم ب مردم بگم خوبم درحالی ک داغونم
- ۱۴.۲k
- ۲۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط