همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را ر

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلقعشقم کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
دیدگاه ها (۷)

♡♡♡¤

سلووووم

چه زیباست زندگی و چه زیباتر می تواند باشد جهان با وجود انسان...

ناگهان طوفانی به پا شد، زمین به لرزه در آمد، آسمان غریدن گرف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط