بگینا!!!....بچه ها آخر سال 92 شده

بگینا!!!....بچه ها آخر سال 92 شده
هر کی ازم ناراحته 1 بذاره
هر کی دوستم داره 2 بذاره
هر کی ازم متنفره 3 بذاره
هر کی عاشقمه 4 بذاره
هر کی حوصله مو نداره 5 بذاره
هر کی تو دلش یه چیزی هست و دوس داره بگه 6 بذاره
هر کی حرف ناگفته ای باهام داره 7 بذاره
هر کی دلش برام تنگ شده 8 بذاره
هر کی از شخصیتم خوشش میاد 9 بذاره
دیدگاه ها (۵)

خیلی خوش رنگهه^_^

^_^یادتون باشه لایکم نکردین:|

ینی من عاشق این لباسشم♥

خب سلام میخوام غر بزنم و البته یکم غیبت میدونم با این پست هم...

قسمت اول p9

𝒑𝒂𝒓𝒕:23 ویو تهیونگ الان دو ساله گذشته و من هنوز منتظر یه تکس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط