کاش میشد شمارو ببینم

کاش میشد شمارو ببینم
دیدگاه ها (۳)

وقتی یکی ناراحتم میکنه یجوری رفتار میکنم ک انگار ناراحت نشدم...

سوالی ندارین واقعا ازم؟؟؟؟؟ی چی بپرسین ک جواب بدم

تنها دلیلی ک تا الان با افسردگی مقابله کردم

تو این دنیای بیرحم تنها دل خوشیم تویی و بسامیدوارم همیشه خوش...

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

کاش میشد...

کاش میشد..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط