یکی بیاد دایرکت باهاش راحتم حرف بزنم البته اگه تونستم دخ

یکی بیاد دایرکت باهاش راحتم حرف بزنم البته اگه تونستم دختر پسرمش فرقی ندارخ:)
دیدگاه ها (۰)

میشه یه چیزی بگین اروم کنه:)

:)))))

این آرومش دوس دارم 🙂💔

استوری امیراخ مردم تبریک گفته بود

خوابین؟یکی که باش حرف بزنم بیاد پی

فکر می کنم اگه فارسی حرف بزنم مردم بیشتر خوششون بیاد.....حقی...

بچه ها یکی رو میخوام که بیاد مثل پولی باز باهاش حرف بزنمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط