کل عکس و بیخیال😑

کل عکس و بیخیال😑
تزوکا داره میخنده•-•
=_=
°_°
>_<
×_×
دیدگاه ها (۲)

واقعا چجوری با همچین وضعی کـ داره میخنده😐 ؟آکایا°_°

بهله😎 اصن سوبی خودش یـ پا جذبس*-*

خدایی فازتون چیه؟😐 😐 😐 الان دارین بهم میزنین تا قویتر بشی...

کلا همه چی براش دور از ادبه😑 نشستی*ریجی:دور از ادبه بشینی😐

همتی به چی داره میخنده؟ .

زورو نمیخنده ولی وقتایی که میخنده یکی از قشنگ ترین خنده هارو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط