اونایی که ژست میگیرن یا فقیرن یا زشتن یا بی اصالتن یا تاز

اونایی که ژست میگیرن یا فقیرن یا زشتن یا بی اصالتن یا تازه به دوران رسیدن...اونایی که اصالتا دارا(چهره.جایگاه.ثروت.شخصیت)هستن، اصولا احساس شاخ و دم و دنبه وجگر بودن نمیکنن
دیدگاه ها (۲۰)

یکی از نشانه های خوش استیل بودن اینه که باجفت کردن پاها،دوتا...

خاله ای داشتم زیبا و مهربان.پاکتر از آب روان.رفت و عمرش شد خ...

بخاطر منافع خودمون به مردم ضرر نرسونیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط