میدونین چه قدر سخته تنهایی اینکارو بکنی!!!!!

میدونین چه قدر سخته تنهایی اینکارو بکنی!!!!!
دیدگاه ها (۲)

من قشنگ همینم!!!!

دی او....روحت شاد یادت گرامی!!!!!

توهم نخواهی توانست اینکارو بکنی😌🤌#رهبر_شهیدم

خیلی سخته بهت اجازه ندن ناخون بکاری و تو تمام تلاشمو بکنی

نه اینکارو نکن،قدر خودتو بدون😂فقط ی پسته.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط