زیبایی همیشه درسادگیست!
زیبایی همیشه درسادگیست!
پس ساده می گویَم
دوستت دارم!
تماشا دارد
سرخیِ گونه هایَت
ازشرمِ این کلام!
پس ساده می گویَم
دوستت دارم!
تماشا دارد
سرخیِ گونه هایَت
ازشرمِ این کلام!
- ۳۵۵
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط