کاش منم یکی کنارم بود ازتنهایی خستم دق کردم

کاش منم یکی کنارم بود ازتنهایی خستم دق کردم
دیدگاه ها (۱)

..

آخ خدا

f

واقعا میشکنه

کاش یکی مثل اینا برای منم گریه میکرد

من که دق کردم💔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط