کاش اینجا بودی همین کنار خودم

کاش اینجا بودی همین کنار خودم
و من یادم می رفت
که خسته‌ام، تنهام، ویرانم.
دیدگاه ها (۱۷)

😓

و مونالیزا داعشی میشود😑 ✌

فردا صب که آلارم گوشیم شروع کنه به سر و صدا یه نگاه تحقیر آم...

عالیه...بخونید حتما❤

کاش اینجا بودی..!

کاش بودی کرببلا کنار حرمم حرم داشتی حسن#دوشنبه_های_امام_حسنی...

پسر بودی؛ اولین نفر خودم می اومدم خواستگاری...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط