در را باز میکردم جیغ میکشید

در را باز میکردم جیغ میکشید
در را میبستم جیغ میکشید
انگار دردی لای در گیر کرده بود !
دردی شبیه رفتن ..
دردی شبیه ماندن ...
دیدگاه ها (۶)

وای از این حال پریشان که من امشب دارم ..

من دلخورم! از همه چیز دلخورم ...ازین تصویر ازین اتاق ازین سط...

# حس خوب مردن ..

🎶 🎶 ..

ببخشید اگه روت حساب باز کرده بودم چون فکر میکردم شبیه حرفاتی...

اموزش اینکه چجوری از پینترست ویدیو دانلود کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط