بسلامتي دختري كه به دوست پسرش گفت اگه بهم رسيديم كه ميشي
بسلامتي دختري كه به دوست پسرش گفت اگه بهم رسيديم كه ميشي پدر پسرم ،اگر هم بهم نرسيم اسمت رو ميزارم رو اسم پسرم.....*خخخخخخ*
مردم چیا که نمیگن!!!!
مردم چیا که نمیگن!!!!
- ۵۲۷
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط