سناریو بی تی اس BTS
سناریو بی تی اس BTS
وقتی میگی میزنمتاااااااا
نامجون: تو با این دستای کوشولوت که نصف دست منه میخوای منو بزنی.؟
جین: بزنی منم میزنم
شوگا: بزن، که تو یکی محکم تو شکمش میزنی اونم یکی میزنتت ولی آروم، بعدش گریه میکنی
شوگا: وقتی نمیتونی باهام در بیفتی چرا اینکارا رو میکنی دخترم؟ حالا گریه نکن بیا بغلم کوچولو
جیهوپ: کوشولوعه منی دیگه با یه شات الکل تموم عقلت پر میزنه😁😁
جیمین: هشتگ با موچی مهربان باشیم، خجالت بکش این کارا چیه، ویش ویش ویش
تهیونگ: تویی که بیبی بودنت از همه جات میباره به من میگی میزنمت؟ واتتت
جانگکوک: ببین که میخواد منو بزنه
سلام فندقای من
خبب چطور بود، والا تموم خیالاتم موقع نوشتن این سناریو پر زد و خیلی چرت شد به بزرگی خودتون ببخشید
دوستون دارم، موچ موچ بایی❤️💋
وقتی میگی میزنمتاااااااا
نامجون: تو با این دستای کوشولوت که نصف دست منه میخوای منو بزنی.؟
جین: بزنی منم میزنم
شوگا: بزن، که تو یکی محکم تو شکمش میزنی اونم یکی میزنتت ولی آروم، بعدش گریه میکنی
شوگا: وقتی نمیتونی باهام در بیفتی چرا اینکارا رو میکنی دخترم؟ حالا گریه نکن بیا بغلم کوچولو
جیهوپ: کوشولوعه منی دیگه با یه شات الکل تموم عقلت پر میزنه😁😁
جیمین: هشتگ با موچی مهربان باشیم، خجالت بکش این کارا چیه، ویش ویش ویش
تهیونگ: تویی که بیبی بودنت از همه جات میباره به من میگی میزنمت؟ واتتت
جانگکوک: ببین که میخواد منو بزنه
سلام فندقای من
خبب چطور بود، والا تموم خیالاتم موقع نوشتن این سناریو پر زد و خیلی چرت شد به بزرگی خودتون ببخشید
دوستون دارم، موچ موچ بایی❤️💋
- ۲۳.۶k
- ۰۸ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط