تو این موضوع موندم که بعد پاک کردن پیت‌هام بعدش از کاور ا

تو این موضوع موندم که بعد پاک کردن پیت‌هام بعدش از کاور استفاده کنم یا نه...به نظرم خوبه کهور استفاده کنم اینطوری همزمان میتونم اگه صحنه‌های خشونت آمیزی بود یه هشداری چیزی بدم...
اینم دومین اوسی د فریک سیرکی😧✨️
اسم و بیو فعلا نداریم تا وقتی که یه آرت قدی ازش بکشم....لامصب لباسش از کل زندگیم پر جزئیات تره😭🥀
راستی توجهتون و به اس۲ جلب میکن-
هیچی دیگه از سر کنجکاوی اومدم رنگاش و برعکس کردم دیدم رنگای خود آرت اصلی میش-
تایم:۲:۱۷
لایه:۲۰

#Ruby_deltoro_art
دیدگاه ها (۱)

من اینو قبل جنگ گذاشتم...

آرت از کلارک

خب دیوستان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط