در مدرسه ما نذری قیمه میدن:/
در مدرسه ما نذری قیمه میدن:/
دیروز رفتم سوال از معلم بپرسم دیدم قطاری ردیف نشستن
پرسیدم نذریه
گفت اره قیمه میدن://///////////////////////////////
دیروز رفتم سوال از معلم بپرسم دیدم قطاری ردیف نشستن
پرسیدم نذریه
گفت اره قیمه میدن://///////////////////////////////
- ۲.۰k
- ۰۵ مهر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط