ایشالا واسه برف بعدی

ایشالا واسه برف بعدی

دستاتون تو دستای اونی باشه...










که الآن داری پستشو میخونی...

همه بگید ایشالااااااااا...😜 😜 😜


لال بمیری اگه نگی
🙈 😐 🙈 😂 😂 😂 😂 😂 لال از دنیا نری آمینو بلند تر بگو
دیدگاه ها (۱)

دقت کردیناینهمه خونه تنهایی آب تو دلت تکون نمیخوره.............

بابابزرگم اومده میگه:من نمیدونم شما جوون ها چرا همش سرتون تو...

قدیما نصف بچه لاکچری ترین خوشیشون اینکار بود😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط