۱_ تو فقط آیدیو تو ناشناس بفرس🤝

۱_ تو فقط آیدیو تو ناشناس بفرس🤝


۲_ نه ...
ببین بی تی اس یجورایی هنجار شکنی کردن و فراتر از کی پاپ رفتن و یجورایی یه سبکی برای خودشون ساختن
ولی جزو کی پاپن
کی پاپ یعنی پاپ کره ای

۳_ نهههه این چرت و پرتا رو کی گفته برم دهنشو سرویس کنم
بی تی اس و ارمی و فندوم تو کی پاپن
دیدگاه ها (۶)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط