منو اون کنااااااااااااااااار

منو اون کنااااااااااااااااار
دیدگاه ها (۴)

من باید برمتف ماچ ...:/بعد از ظهر میام..بابای

حالا کع فک میکنم میبینمفاز غم و بیشتر دوس دارممیخوام برگرردم

عخی*___*

من دو تا جیون دارمیکی حوریا..یکی شیوا

بغل کردن منو یاده اون میندازه⊹🌒₊ ⋆ 𓈒 ₊˚⊹.🎂 ݁˖' ⃝ ⃝ ₊ ُ𖤓☽ ...

منو برگردونید به اون زمانی که برای بانگو رگ میزدم منو برگردو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط