یکی هست... تو قلبم...

یکی هست... تو قلبم...

که اسمش گلوبول قرمزه و کارش خون رسانیه



همین قد پست عاشقانه بلدم
دیدگاه ها (۱)

°°°

لایک داره ها

وَقتئ بَرآش مُهِم نیستی

بچه ها بی زحمت تو این پست تو کامنتا تولد مامانمو تبریک بگین ...

تو درخوش‌ترینجای قلبماقامت داری...#عاشقانه #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط