یه تئوری هست که میگه:

یه تئوری هست که میگه:

اگه حس میکنی وقتی داری اهنگ گوش میدی کسی اسمتو صدا میکنه یاد در میزنه به این معناس یه روح گمشده داره ترو از وجودش آگاه‌ میکنه
‌😈
دیدگاه ها (۴)

صبح همگی بخیر شادی😈

😈

نگشت از اوج‌  تنهایی کم از  ‌مقدار دلتنگیچه‌ رونق دارد از  ب...

بچه ها به معنای واقعی میدونم خل شدم. ولی جدی این سرهنگمون زی...

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط