ازاینکه رفته ای دلگیرنیستم ....دلگیرم از تمام دوستت دارم
ازاینکه رفته ای دلگیرنیستم ....دلگیرم از تمام دوستت دارم هایی که به دروغ گفتی ومن احمقانه باور کردم ...
شیشه نازک احساس مرادست نزن
چندشم میشوداز لک انگشت دروغ
آنکه میگفت که احساس مرا میفهمد....کو ؟
کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت!!!!
شیشه نازک احساس مرادست نزن
چندشم میشوداز لک انگشت دروغ
آنکه میگفت که احساس مرا میفهمد....کو ؟
کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت!!!!
- ۷۳۴
- ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط