زنی که

زنی که
سر بر شانه ات میگذارد
بعد تازه ای
از دوست داشتنت را
کشف کرده است..
دیدگاه ها (۲)

مـنبا خیالـَتبه کجـارسیده باشمخـوب است؟

دلی دارم قرار اما ندارد...

من از خدا که تـــو را آفرید ممنونم

نه دوست داشتنت تمام میشود نه دلتنگی ات...چنان شروع شده ای که...

سر به روی شانه ات میگذارم شاید این دل ارام بگیرد...:)

وای سر این تیکه یه خود زنی ای کردم که‌ نگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط