سلام به همگی شبتون بخیر

سلام به همگی شبتون بخیر
خداییش دیگه این ویسگون
مشکلش خیلی رومخم اگه یه
برنامه باامکانات بالا درست میکنین
حداقل مشکلشم درست کنین
من چندهفتع نمیتونم کلیپ بزارم
یه بار درست میشه بازم خراب میشه
انگاری فقط بامن مشکل دارین من
که توکاربرای برترهستم اخه واسه چی باید پیجم مشکل داشته باشه
بچه هاهرکی پیجش هرمشکلی داره کامنت بزاره امیدوارم مدیر بتونه مشکلات رو برطرف کنه
خداییش دیگه خیلی رو عصابمه
دیدگاه ها (۸۷)

😡😡😡😖

🤣🤣🤣😍😍🥰

😍😍🥰

🤪🤦‍♀️🤣🤣

کپشن مهم*

بچه ها یه چیزی بگم؟چون توی بیشتر پیج هایی که الان میبینم، ای...

part:1

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط