استقلالی ها کامنت بزارن..

استقلالی ها کامنت بزارن..
من از9سالگی..
بازی های استقلال رو گاهی اوقات نگاه میکردم.
ولی الان دیکه 1بازیش هم از دستم در نمیره.
دیدگاه ها (۲۳)

.

دختر؟؟؟پسر؟؟؟

چطوری برخورد میکنین؟؟؟

کامنت بزارین لطفا

𝑺𝒑𝒆𝒆𝒄𝒉𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝑷𝒂𝒓𝒕:𝟐𝟏ویو اتهنوز تو یه شوک بودم. که به سمته ...

دیگه چیزی بینمون رد و بدل نشد و فقط گاهی اوقات کانگ سو از هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط