بهتر از من زیاده

بهتر از من زیاده
اما هیچکی من نمیشه
دیدگاه ها (۱)

یه روز راحتتون میکنم😊

😭😭😭

؟؟؟

شاید دوستی هامون مجازی باشه اما دلمون مجازی نیست...میشکنه......

هیچکی رونالدو نمیشه

هیچکی واست من نمیشه....

هیچکی منو و تو نمیشه.))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط