اهه اه...رو دو نفر تو ویس کراش صگی زدم😔🚬

اهه اه...رو دو نفر تو ویس کراش صگی زدم😔🚬
دیدگاه ها (۶۸)

می‌خوام آرت بزنم از اوسی هاتونننکلکیکیمز

ابهت:

اهه اه...من زندم😔☝🏿

گو تو گورش فقد داره دستمو قرمز میکنه نمیبره

واکنش صادقانم به رفیقم وقتی رو موزان کراش صگی داشت و موزان م...

معرفی میکنم کراش جدیدم🗣فک کنم کل فالوورام فهمیدن رو جستر کرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط