دقیقه 24 تشویق کردیم دقیقه 22 تشویق کردن

دقیقه 24 تشویق کردیم دقیقه 22 تشویق کردن
مربی خارجی آوردیم مربی خارجی آوردن
طرح موزاییکی زدیم طرح موزاییکی زدن
عکس یادگاری با جام گرفتیم عکس یادگاری با جام گرفتن
ستاره واسه جام داخلی زدیم ستاره واسه جام داخلی میزنن

اسم این باشگاه رو بذارید اسکی و اسکیت دوچرخه سواران بهتر نیست؟😂 😐
دیدگاه ها (۵)

مطمئن باشید کیسه کشا خودشون با دیدن این عکس به اندازه کافی خ...

انصافا شد ما تو هر زمینه ایی یه کاری کنیم این کیسه کشا ۲ روز...

اینم لوگوی جدید باشگاه کیسه😄 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط