دوســــت داشتنہ💕 تو💕 اگر خطاســت . . . .بـــــــہ تکراره

دوســــت داشتنہ💕 تو💕 اگر خطاســت . . . .بـــــــہ تکراره بـــاران💫 خطـــــا میکنم...
دیدگاه ها (۱)

miss_n4zi دوســــت داشتنہ💕 تو💕 اگر خطاســت . . . .بـــــــ...

همینطوری یهویی خواستم بگم: مرسی که هستی...😉

جواب قاطع منصوریان به بد خواهاش 👍 👍

👊 👊 👊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط