اگه تاآخرش وباهرچیزی صبرکردی وپای عشقت موندی اون وقت ادعا

اگه تاآخرش وباهرچیزی صبرکردی وپای عشقت موندی اون وقت ادعاکن که عاشقش بودی ودوسش میداشتی وکسی روکه واقعادوسش داشته باشی پای هرچیزیش میمونی تاآخرین نفس.
دیدگاه ها (۱)

خوشحالم که خدارودارم وهرچیزی رومیبینه...

هی خداخودت جواب بده

توجه توجه!!

خسته خسته خسته وعاشق مرگ

فیک چند پارتی از تئودور نات *کاپیتان کوییدیچ*

بابایی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط