دلتنگیم همان خیابان شلوغی است که در میانه اش ایستاده ام..
دلتنگیم همان خیابان شلوغی است که در میانه اش ایستاده ام...
میبینم ;
می آیند ;
میروند ;
هرکسی گرفتار خودش,
و من همچنان روی پاهایم ایستادم !!
نشانیت را گم کردم...
یا راه را اشتباهی آمدم...
نقشه دست توست, خودت راهت را نشانم بده..
میبینم ;
می آیند ;
میروند ;
هرکسی گرفتار خودش,
و من همچنان روی پاهایم ایستادم !!
نشانیت را گم کردم...
یا راه را اشتباهی آمدم...
نقشه دست توست, خودت راهت را نشانم بده..
- ۲۴۱
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط