سناریو:
سناریو:
وقتی ناراحتی اعضا چه آهنگی و برات میخونه و بهت چی میگه
نامجون :آهنگ (Life goes on) اشکال نداره اگه امروز حالت خوب نیست پیش من نیاز نیست قوی باشی
جین :آهنگ(the astronaut)بیا باهم قدم برداریم من سعی میکنم با شوخی های بابابزرگی حالت و بهتر کنم عزیزم
شوگا : آهنگ(People)همه احساسات واقعی هستن و لازم نیست برای اینکه ناراحتی از کسی معذرت خواهی بکنی من اینجام
جیهوپ : آهنگ(Daydream)امروز سخته ولی فردا شاید بهتر باشه مگه نه عزیزم ؟
جیمین :آهنگ(Promise)بیا و با خودت مهربون باش و سعی کن همه چی و کم کم درست کنی نه یکدفعه
تهیونگ : آهنگ(Winter Bear)میدونی که من اینجام به همهٔ حرفات گوش بدم مگه نه ؟ حتی اگه نخواستی حرف بزنی بیا پیشم و کنارم بشین
جونگ کوک :آهنگ(Still with you) فقط اینو بدون تو تنها نیستی و ناراحتی همیشگی نیست و نیازی نیست تنهایی از پس همه چی بربیای
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
وقتی ناراحتی اعضا چه آهنگی و برات میخونه و بهت چی میگه
نامجون :آهنگ (Life goes on) اشکال نداره اگه امروز حالت خوب نیست پیش من نیاز نیست قوی باشی
جین :آهنگ(the astronaut)بیا باهم قدم برداریم من سعی میکنم با شوخی های بابابزرگی حالت و بهتر کنم عزیزم
شوگا : آهنگ(People)همه احساسات واقعی هستن و لازم نیست برای اینکه ناراحتی از کسی معذرت خواهی بکنی من اینجام
جیهوپ : آهنگ(Daydream)امروز سخته ولی فردا شاید بهتر باشه مگه نه عزیزم ؟
جیمین :آهنگ(Promise)بیا و با خودت مهربون باش و سعی کن همه چی و کم کم درست کنی نه یکدفعه
تهیونگ : آهنگ(Winter Bear)میدونی که من اینجام به همهٔ حرفات گوش بدم مگه نه ؟ حتی اگه نخواستی حرف بزنی بیا پیشم و کنارم بشین
جونگ کوک :آهنگ(Still with you) فقط اینو بدون تو تنها نیستی و ناراحتی همیشگی نیست و نیازی نیست تنهایی از پس همه چی بربیای
نظرتون و حتما بگید نانای ها #سناریو#نامجون#جین#شوگا#جیهوپ#جیمین#تهیونگ#جونگ کوک#یونگی#وی
- ۱.۲k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط