پناهم دِه

پناهم دِه
به آغوشت
من از دنیایِ بی تُو
فرار کرده ام...

#آغوشت
دیدگاه ها (۱)

‏و چقدر خوب استکه خداوند #تُ را فقط برایمن آفریده است

خدایا......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط