میخواهمت . . .
میخواهمت . . .
ولی . . .
دوری . . .
خیلی خیلی دور . . .
نه دستم به دستانت میرسد
نه چشمانم به نگاهت . .
چاره ای کن !!!! تو را کم
داشتن .... . . .کم نیست . .
درد است...
ولی . . .
دوری . . .
خیلی خیلی دور . . .
نه دستم به دستانت میرسد
نه چشمانم به نگاهت . .
چاره ای کن !!!! تو را کم
داشتن .... . . .کم نیست . .
درد است...
- ۷۳۱
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط