:'(

:'(
دیدگاه ها (۷)

خیلی دلم گرفته:'(

گفتی از تو بگسلم دریغ و دردرشته وفا مگر گسستنی ستبگسلم ز خوی...

:'(

اگه قسمت جدایی بودچرا از اول آشنامون کرد....:'(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط