😔 😔 😔 😔

😔 😔 😔 😔
دیدگاه ها (۱)

اونیکه رفته به حرمت گوهی که خورده حق برگشت ن د ا ر ه

یادته میگفتی به شرافتم قسم خیلی دوست دارم..!؟اهای بیشرف شراف...

سخته یروز بخودت بیای ببینی بدون هیچ دلیل مشخصی خسته شده ازت....

سخته بخوای فراموش کنی اما..نتونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط