داشتم ناخون مصنوعی براخودم میذاشتم کارم که تموم شد دیدم چ

داشتم ناخون مصنوعی براخودم میذاشتم کارم که تموم شد دیدم چه ناز شده😍 به این فکر کردم که تو این دنیا همه چیش ↙ مصنوعی↘ قشنگه ناخون مصنوعی دستو قشنگ میکنه دندون مصنوعی موندگارتره و قشنگ تره و لبخندو قشنگ میکنه گل مصنوعی همیشه هست و قشنگ تره لبخنــــد مصنوعی هم که معمولا بر لب خیلی از ادما هس قشنگ تره و کمکتم میکنه حال خرابتو توضی ندی درکل چیزای مصنوعی خیلی بهتر از طبیعی هستن چون موندگار تر و طبیعی و قشنگ ترن😃 😃 😃 😃 😄 😄 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۹)

سلام دوستانهمگی دعوتید منم دعوت شدم از طرف رعنا به این چالشپ...

#چالشمهم ترین افراد زندگیت کدوم ماه به دنیا اومدن؟ فروردین ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط