-حـالـِش بـَده

-حـالـِش بـَده
+مـــُهـم نـیـسـ...
- پـَشــیـمــونـهـ
+مـُهـِم نــیـسـ...
-مـیـخـواد بــَرگـَردی پـیـشـِش
+مـــُهــم نـــیــس ...
-کـارِش بـہ دکـتــُر کـشـیـده
+مـُهـم نـیـس ...
-داره از بین میره
+مــُهـم نـیـس ...
-اَز کـی انـقـَد بـی اهـمـیــت شــُده واسـَتـــ...؟
+از وقتے غرورمو بـــــراش شکستم و برنــــــــــگشت..
دیدگاه ها (۲)

خخخخخ من و دوجتم^.^♥

الکی میگفتن که واسشون مهمم:)هه....ツ✌

سه تا عمه دارم هرچه قد دلتون می خواد فحش بدینD:خخخخخ

بدون من خوبه‍ حالش پس بی خیالش:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط